En något oväntat vändning

Publicerat: 2020-03-15 / 09:25:19 | Kategori: Mitt livs anda
Vilken helg! En något oväntad vändning, vi skulle ha åkt till Köpenhamn men Danmark stängde gränserna och jag fick boka om både hotell och Sj biljetter. Jag fick pengarna tillbaks och de kändes verkligen skönt, annars hade de varit olyckligt. Hoppas den här tiden går undan utan att fler drabbas av detta och jag vill innerligt att inte någon i vår familj drabbas. 

För oss blev de istället för Köpenhamn som vi lägntat efter, jag tycker att Köpenhamn ger en känsla av internationellitet och känsla av riktig stor stad, men de får bli Köpenhamn en annan gång. 

...strandbaden i Falkenberg!  Fantastiskt fint hotell med klass. Vi kom hit igår och hade en fin solig dag hela vägen, på kvällen åt vi en tre rättersmiddag och kvällen fram till midnatt fick vi njuta av de varma poolerna. Jätte skönt, och verkligen vilken  vändning, kunde inte blivit bättre. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!