Vacker stad men så blåsigt!

Publicerat: 2014-03-17 / 11:45:39 | Kategori:
Har varit inne i stan för att byta ut en tröja som Fia fick i present. Tänkte jag skulle cykla hela vägen men fan vad de blåser. Det blev istället att jag tog älvsnabben med cykeln, funkar lika bra om inte bättre än att ta bussen utan cykel. 
Ibland slår det mig hur mycket jag älskar den här stan som ligger nära vatten, det är så vackert, ja förutom att de blåser. 
Nu är jag på väg hem med en fin klänning och kofta till Fia och två t-shirts till Fille. Han hade fått ett presentkort som visst låg i min plånbok. 

Ching Ching ha en bra dag i blåsten!


Kommentarer
Annica | 2014-03-17 / 17:49:24 |

Det har blåst helt galet här i Kleva med! Dörrmattan blåste från ena sidan huset till andra, en del annat har flugit runt med! Men nu är det lite lugnare :) puh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!