Hostan betyder ingenting när solen Skinner

Publicerat: 2014-03-11 / 08:31:13 | Kategori: Mitt mamma liv
Härliga mornar det har varit nu när solen lyst starkt. Det känns verkligen att det går mot ljusare tider, jag verkligen uppskattar det. Jag får mycket mer kraft och glädje att göra vardagen rolig och spännande för både mig och barnen. Om ändå Fia var lite friskare hade vi kunnat göra längre utflykter. Nu är hon förkyld igen, det har varit varannan vecka med förkylning här hemma. Men vad gör det när solen Skinner, allt snorande och hostande betyder ingenting helt plötsligt. 

Ha nu en solig skön dag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!