Min sötaste sak 2 år!

Publicerat: 2014-03-05 / 21:30:17 | Kategori: Mitt mamma liv
Idag blir min sötaste sak 2 år! Hon kan nu mera säga en massa ord, rätt som det är kommer det långa meningar. Sofia är ofta glad och mysig, bara hon kan komma med sitt allra sötaste leende och stryka sig som en katt mot mig och viska "heeej!" Och tindra sött med ögonen. Störtskön och ursöt.  Svårt att låta bli en sån gullunge då.  
Hon studsar och springer fullt frisk, hon gillar att äta det mesta och smaska på lördagsgodis. 
Hon tittar gärna på Pokoyo och på allt som har med Mimmi att göra, mussepigg och hans vänner har varit favoriten rätt länge nu. 
Denna kväll vill hon inte lägga sig, vilket hon faktiskt brukar vara väldigt duktig på, kaninen och nappen får vänta för att nu är det duplo huset som gäller. 

Grattis älskling på din 2 årsdag 






Kommentarer
Anonym | 2014-03-06 / 07:05:26 | http://annica.blogg.se

Det är så galet att de blir så stora! Och om fem år när de börjar ettan kommer vi tycka att det är helt galet att vi tyckte de var stora när de var två år :)
Det är riktigt roligt med pratet tycker jag, man kan kommunicera med dem om så många olika saker helt plötsligt och man förstår hur mycket det förstått längre än orden funnits!

Grattis älskade Sofia 🎈🎈kommer snart och firar dig lite till! 😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!