Mitt intervallsystem

Publicerat: 2014-04-09 / 21:43:35 | Kategori: Personligt
Jag har tagit mig en funderare. Min hjärna går som i ett intervallsystem. 

Min vilja till aktiviteter, min hunger, min sömn, mitt seriösa jag, min lekfullhet, min tidsoptimism, min träning, mina tvättider och inte minst städningen... 
Jag väljer att göra mina uppgifter när jag inte bör göra dem och skulle egentligen redan ha gjort dem, gör dem då i den stunden för att det faller mig in på ett bra sätt.  

Iaf min funderare låg till grund av dagens träning, jag var på ett pass, intervall flex och det passade mig väldigt bra! Jag tyckte det var kul, kämpigt, lite rörigt och jag kände igen mig i mitt sätt att göra och välja olika vardagsuppgifter.

Min hjärna jobbar stenhårt på att få mig att göra saker. Jag kan ha flera grejor på gång, det kan bli rörigt för mig och jag blir då tvungen att skriva lappar eller ta pauser för att tänka till. Men jag fixar det! Det förvånar mig hur bra jag är på att styra och ställa i min oreda. 

Till sist har jag gjort alla de hundra sakerna jag egentligen skulle ha gjort igår eller för två dagar sen, men det är skitsamma. Det är så jag fungerar, jag får tänka på hur nöjd jag känner mig efter en slutförd uppgift, på just den stunden jag blev klar med den. 

Så ett pass i intervall flex och det får mig att fundera på mitt egna intervallsystem som finns i min knopp. 



Kommentarer
Annica W | 2014-04-10 / 08:29:22 |

Låter som att din hjärna fungerar lite likt min :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!