Bara ett blogg inlägg

Publicerat: 2014-04-03 / 22:56:32 | Kategori: Övrigt
Jag vill blogga men vet inte om vad! Ah!! Kan blogga om att vi åker till viken imorgon, vi ska vara hos farmor och farfar, trevligt. Det var ett tag sen vi var där nu, så det ska bli kul att hälsa på nu. 
Jag kan också skriva om att jag skaffat mig en polaroid land camera 1000 :) jag e jätte glad för den. Den är begagnad och hoppas verkligen den funkar som den ska, troligtvis gör den det. Nu är det bara att köpa lite film till den. Spännande ska det bli. 
Sist kan jag skriva om att jag idag färgade håret svart, blev trött på den rödbruna färgen men känner mig inte nöjd, får väl vänja mig. Typiskt. 

Jepp Jepp de va de! 

Kommentarer
Annica W | 2014-04-04 / 09:09:34 |

Det låter som att det händer ganska mycket kul hos er hela tiden :) härligt! Antar att det är kalas som gäller i helgen :)
En polaroidkamera vill jag också ha!! Det är säkert svårt att få bra bilder, men häftigt att genast få bilden i handen :) 👍kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!