Bio, Poseidon och Cesar kan de bli bättre!

Publicerat: 2013-11-15 / 08:41:11 | Kategori: Personligt
Här om dagen var jag och min vän Cesar på bio och vi tog foto bom vid Poseidon, Götaplatsen. 

För mig är Götaplatsen Göteborgs hjärta, Poseidon och konstmuseet bakom, hela platsen! Var där med Cesar, en vän jag lärt känna nyligen. En helt underbar killkompis, glad, spontan lättsam, en bra lyssnare... Verkligen en god vän. 

Efter lite foto bom vid Poseidon gick vi på bio, vi såg Gravity. Jag satt och skakade med benen nästan genom hela filmen!!! så spännande var den. Den gjorde mig till ett nervvrak, jag tyckte filmen var häftig och 3D effekterna gav verkligen en upplevelse. Om man gillar rymdfilmer som jag gör så är Gravity en film för dig.  

Den blev en helkväll :D underbart så här i höstrusket. 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!