Två fina dagar med min fina vän

Publicerat: 2013-07-22 / 20:05:11 | Kategori:

Värst vad dålig jag är på uppdatera min blogg. Blää på mig. Sanningen är att jag haft fullt upp. Ovanligt..!! Nää inte alls. Det börjar bli lite tråkigt att ha saker att göra hela tiden. De blir iaf gjorda. Så för en vecka sen frågade min fina vän Annika oss om vi ville hälsa på:) och det gjorde vi! Vi tog en eftermiddagstur mot Kungsbacka. Där har Annika och hennes familj bosatt sig i ett jätte fint hus mitt i skogen, nä inte riktigt men det kändes så! Eller..?! Hmm
Det var ett underbart ställe och väldigt mysigt, nu har lilla Mirre (Annikas dotter) mycket skog att springa i.

Jag tänkte bli lite bättre på att uppdatera nu framöver, vill komma igång med bloggandet igen känner jag.

Här är lite collage från besöket hos Annika och även ett litet collage från den dagen de besökte oss. (På lekplatsen).


Kommentarer
Annica | 2013-07-24 / 14:16:14 |

Å så fint! Jag blir helt glad i magen :-* Tack fina du för härligt sällskap <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!