Nu framme på Öland

Publicerat: 2013-07-28 / 19:05:46 | Kategori: Mitt familjeliv

Vi har bytt semester paradis och befinner oss i norra Öland!
Olyckligtvis regnar det men det verkar spricka upp när som, det har faktiskt aldrig regnat när jag varit på Öland och jag har faktiskt besökt Öland många gånger! Jag har höga förväntningar på denna plats. Hehe.
Den här veckan väntar, lådbilslandet, glassbar, gokartbana, kamelridning, det slottet som kungligheterna har som sommarstuga.. Är det Solliden det heter!!?... har faktiskt aldrig varit där så det blir roligt att se.

Nu kvällsmat, sen ska vi ta ett dopp och därefter flyga drake.


Kommentarer
Annica | 2013-07-29 / 21:46:06 |

Låter heeelt underbart ju, paradis både för er och barnen! Duktiga du som kör (bild i nästa inlägg) ⭐


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!