En vecka efter semestern

Publicerat: 2013-08-09 / 16:39:02 | Kategori: Smått & gott min vardag

Nu har man varit en hel vecka hemma i Göteborg och det känns som om sommaren slut. Jätte tråkig känsla, den här sommaren blev bättre än vad jag trott. Vi hade det fantastiskt på Öland och vår vecka i Ramsdal blev lika härlig som alltid. Sommarens början var heller inte så dålig, några dåliga regniga dagar men många fler soliga dagar. Kändes så iaf men visst är det så att man mins de soliga dagarna. Vilket är tur.

Idag en molnig dag, kall morgon men verkar bli en solig eftermiddag. Jag har suttit och pluggat inför körteori provet, får huvudvärk av bara tanken på det.

Fick ta en paus på dagisgården, se vilka Tomatplantor och sallader de har.

Ha en fortsatt skön kväll ;)


Kommentarer
Maria | 2013-08-13 / 22:31:05 | http://www.marai.blogg.se

Hej. Hittade till din blogg genom att jag sökte efter bild på ikeasänghimmel. Tokigt va. (det var den där bilden på ett barnrum från sköna hem som du har lagt upp).
Det dagiset har min son gått på. Men vi har bytt nu.
Får tomaterna vara i fred för barnen? Hade det varit min son hade han redan ätit upp dem. Han älskar tomater.

Svar: Hehe, jo jag vet :) barnen kan inte låta dem vara. De har en massa olika sallader i lådorna roligt för barnen är det ju :)
Carla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!