Tredje dagen...

Publicerat: 2012-09-12 / 08:55:19 | Kategori: Personligt

... Och det känns tufft.
Igår kväll var jag ledsen.
För mycket saknad av Sofia. Usch vad det ska vara jobbigt att lämna lillpluttan trots att jag är säker på att hon har det så bra.
Det handlar om någon vecka sen har jag blivit hårdhudad och helt plötsligt glömt bort ungen, Nää aldrig, förhoppningsvis blir det lite lättare.

Igår skickade morfar en söt bild på en själv sittandes Sofia :D
Vet ni vad jag gjorde då, jo jag satt på föreläsning :( ...men guuud så glad jag blev över bilden och så stolt jag kände mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!