Måste vänja mig vid spackel

Publicerat: 2012-09-17 / 09:26:37 | Kategori: Personligt

Vet ni hur konstigt det känns att sminka sig igen, det var ett tag sen som jag sminkade mig för att gå till skolan.

Jag har haft en så naturlig look de senaste åren och jag trivs bra med det men idag skulle jag sminka mig och det kändes som spackel , haha, men jag måste vänja mig tänkte jag, för skoj skull.

Det är inte direkt så att jag behöver piffa upp mig i min vardag, egentligen borde jag väl göra det så att Roger någon gång får se en fin Carla, hehe nä så illa är det ändå inte :p hehe


Kommentarer
Annica W | 2012-09-18 / 15:31:15 |

Du är alltid en fin Carla!!!!

Svar: Tack, du med!:)
Carla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!