Lördags göra

Publicerat: 2012-09-15 / 17:45:30 | Kategori: Personligt

Hoj hopp!
En "vanlig" lördag har vi haft idag, vi har plockat, städat, tvättat, ätit piroger som brunch, ätit falukorv som lunch och vi har också vilat lite.

Tyvärr började min lördag med huvudvärk. Jag hade så ont så jag nästan höll på att kräkas, usch å blä.
Men det var faktiskt inte första morgonen den här veckan, jag har haft ont nästan hela veckan :( och det blev bara värre. På vårdcentralen har dom sagt att det är stresshuvudvärk men igår och idag kändes det mer som migrän.
Det är sjukt jobbigt man känner sig nästan helt borta.

Men nu mår jag bra igen, äntligen, huvudet på plats, ny duschad och på väg till Coop.

Ha en god lördag kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!