Jag bor på en byggarbetsplats!

Publicerat: 2012-09-04 / 10:41:00 | Kategori: Personligt

Bygg gubbar bakom och framför huset. Dom borrar, slipar, gräver och kör med grävskopa dom bygger våran innergård. Kämpa på gubbar för att snart vill jag sitta där 😉.

Jag sitter i mitt kök mitt i min oreda och njuter av min nya vardag, mina busungar som vill mig något hela tiden avbryter mig i min dagdröm, ...åh Vad jag njuter utav allt detta. Att flytta hit var nog ett bra val även om jag trotsade det nu i det sista.

Roger och jag trivs bra men vi har olika åsikter vilket inte gör det så lätt i vår röra men det är tur att barnen inte ser det och kan leka och ha skoj ändå.

Här ser ni hur Filip nyfiket tittar på grävskopan och vår nya utsikt.


Kommentarer
cicci | 2012-09-05 / 09:57:03 | http://ceciliaericson.blogg.se

Hej Carla! Va kul att du skrev till mig! Din blogg är ju jättefin med. Vilka söta barn du har! Jag lägger till dig i mina favoriter så följer jag dig. Klassträffen var jättekul! Var så kul att träffa alla. Ha det så bra! kram cicci


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!