Svårt med tid...

Publicerat: 2012-11-10 / 23:49:05 | Kategori: Personligt

... Nu e det inte så lätt. Jag har lite mycket att göra, tar åt mig alldeles för mycket av plikter och måsten så det inte e sant.
Jag har varit stressad och irriterad en hel del.
Jag känner att jag vill lägga ner mer tid på studier och barnen och min samlevnad och min hund. Men där fins inte tid nog.
Jag har insett efter att ha pratat med goda klasskompisar att jag måste leva i nuet och inte titta framåt, planera i huvudet varje steg jag tar är inte bra för en stressad knopp.
Men idag har jag tagit det lugnt, var iväg med Sofia till Ikea, det var Maddes förslag jag är mycket tacksam över det.
Nu sitter jag och Roger framför en film med vinglasen fulla av Viña Maipo.
Gör det samma som mig och ta en dag i taget ;)

Här är mina gullungar----->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!