Lockar som hoppar!

Publicerat: 2012-11-28 / 21:17:13 | Kategori: Personligt

Jaha då har jag varit hos frisören och jag är ganska nöjd. Jag tänkte att jag skulle ge mig på något drastiskt och klippa mig kort alltså pojkkort! Men nä frisören sa att vi kunde vänta lite. Hon hade rätt, jag hade blivit ledsen om det blivit så. Istället tog hon topparna och klippte upp så att det blev volym, tummen upp för det, hon lockade håret två tummar upp för det.

Jag gillar lockigt har alltid gjort det, när jag var liten brukade jag säga att jag ville ha lockar som hoppar!

Ta en titt och tyck till :)

Före och efter bilder:


Kommentarer
Annica W | 2012-11-28 / 22:11:50 |

Vackra människa, du är asfin! Permanentade lockar? Om jag hade haft riktigt låååångt hår skulle jag velat permanenta det i stora lockar, men igår kväll blev det lugg istället och idag blev luggen lite bredare och kortare. Så trött på att inte se något :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!