God morgon måndag!

Publicerat: 2012-11-12 / 10:11:44 | Kategori: Smått & gott min vardag

Usch vad mysigt det är att ligga kvar för att gosa med två småttingar, tyvärr måste man upp.

Måndag morgon är inte den allra piggaste morgon precis. I min familj är vi sällan morgon pigga. Det är det värsta vi vet , att komma upp för att gå på automatik, känna den kalla golvet, ta på sig kalla kläder, tvätta den icke morgon glada ansiktet.
Där efter en massa grejer som måste göras i snabb takt, en rejäl morgon gympa för min nästan avslocknade morgon hjärna.

Skynda till en färja som jag missar varannan dag, typiskt, idag kom mamma över med den färjan som jag egentligen skulle varit på.
Idag är det hennes tur att tag hand om Sofia. Och vad ska jag göra då?
Jo jag ska sätta igång med hemtenta som handlar om funktionsnedsättning, sjukdomar och åldrande. Men först frukost, min tias hembakade bröd och cappucino som dryck med skummad mjölk.

Ha en bra dag ;)


Kommentarer
Annica W | 2012-11-15 / 19:06:39 |

Haha ja fy vad det är hemskt med trötta morgnar! Något av det värsta verkligen :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!