Inget bad men andra härligheter görs istället.

Publicerat: 2012-05-30 / 10:05:28 | Kategori: Smått & gott min vardag
Nu har det blivit kallt igen det var väl dags då, vi har haft en sådan skön värme och vi har inte ens tänkt på att åka bada. Många som vi känner hae varit och badat förra veckan men vad gjorde vi då?

Jo jag var fullt upptagen med att gå på stan och träffa några vänner, jag besökte trädgårdsföreningen med Hilda, jag var iväg med Tilde och hennes vänner till masthugget vi satt och åt en massa goda ostar med lite vin till solnedgången.

Vi har även haft besök av Mattias och Maria och deras småttingar, det kommer bilder på dem med. Du får se vad vi hittade på när Filip somnade på vägen hem. Det är så att han inte använder barnvagn längre men det verkar som att jag får tänka om, stackars min pojk.

Åh en annan sak, i söndags vi var på megaloppis i majorna och guuud vad folk. Mycket grejer och myller av folk överallt riktigt mysigt och det härliga vädret hjälpte förstårs till, vi gjorde inga fynd men det var inte meningen heller vi var där för att uppleva något och det gjorde vi verkligen, det kommer bilder på det med.

Gud, vad Göteborg är vackert på sommaren. Då så gör dig beredd på en bildbomb.







Jag och IngerAllex, Tobbe, Tilde



Sofia & isabellaI samma vagn!Filip & Kevin


Megaloppis I majornaDet var så fullt med grejer överallt, det här var verkligen ett smart sätt använda plats på! Det var som att gå in i en liten butik.Ser ni Roger? jag gjorde inte det i folk vimlet men jag lovar han är där någonstans om ni tittar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!