Trött mycket trött.

Publicerat: 2012-05-16 / 22:39:01 | Kategori: Smått & gott min vardag

Så där ja, nu har dagen gått och jag är så trött, mina ögon känns så tunga och svullna som om jag gråtit en hel dag. Snart ska jag lägga mig i min osköna fast sköna säng. Japp min säng är inte skön längre, jag har börjat få ont i mina höften när jag ligger på samma ställe för länge. Alltså jag måste rulla på sidorna för att få en skön sömn.

Åter till dagen, vi har hittat på en hel del jag och Sofia, först lämnade vi storebror på dagis sen åkte bi raka vägen till min tia för att äta brunch tillsammans. Hon gjorde jätte goda smörgåsar med stekta ägg och persilja på, persilja är gott på macka och nyttigt ska ni veta.

Jag hade en baktanke med att träffa min moster idag, jag ville ge henne en överraskning och så blev det, hon grät av lycka när jag frågade om hon ville bli Sofias gudmor. Som jag trodde tackade hon ja.
Jag älskar min moster hon är som en andra mamma för mig och jag hoppas att Sofia får känna det samma längre fram.

Efteråt åkte vi vidare till m&m och var där hela kvällen, min mamma bor litet så det är alltid skönt att gå ut en stund och samtidigt får Filip springa av sig. Vi gick en runda i Majorna, den är så mysig den stadsdelen med alla kaféer, butiker och gamla trähus.

Egentligen är hela Göteborg vackert på sommaren speciellt när folk börjar gå ut på alla restauranger för att tag en öl eller två.

Nu orkar jag inte mer ögonlocken känns som sten.
Dags att säga god natt.
God natt och sov gott, imorgon väntar en till lång dag på väg till Valdemarsvik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!