Hos Kärleksfulla Patricia

Publicerat: 2012-05-15 / 15:39:50 | Kategori:
Nu äntligen hemma, det såg ut att komma åska hittåt! När jag var påväg hem från dagis såg jag en blixt det var helt skumt för att vi hade helt blå klar himmel men långt långt bort i fjärran kunde jag se kolsvarta moln som såg ut att täcka över vår himmel när som, Läskigt. Än så länge inga regndroppar.

Jag har haft en mycket trevlig morgon hos min vän Patricia, hon är en mycket kärleksfull person och jag är så glad över att kunna umgås med henne nu på min mammaledighet. Patricia väntar sitt andra barn som kommer nu i juli, vi väntar med mycket spänning. Ska bli så kul med en till bebis. Det här med bebisar är så mysigt närsom kommer ett annat underbarn till världen min vän Annica väntar sitt första barn. Nu är inte jag den enda som har barn i min vänskapskrets.

Nu lite bilder från dagen.

Patricias bröllopsbild, när jag ser såna här bilder vill jag också gifta mig.Här är vi! ser ni maggen ;p där ligger en bebis och sover sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!