Jag vill tillbaka i tiden

Publicerat: 2012-05-30 / 22:26:14 | Kategori: Personligt

Jag fick en sån stark längtan tillbaka till då Sofia var en liten liten nyfödd bebis.
Grejen är att jag aldrig riktigt slappnat av jag har sett henne som liten bebis men jag har liksom inte hunnit sätta mig ner och bara titta i en lååång stund på henne. Det låter säkert konstigt men det är så mycket annat som kommer till.
Egentligen tror jag att jag saknar båda mina barn. Tiden får fort, ingen nyhet men jag borde leva mer i nuet vilket jag trodde att jag gjorde men näpp.
Det känns nu att jag längtar till det som varit. Hon är faktiskt fortfarande en liten bebis och imorgon ska jag lukta på henne eller jo redan inatt när jag tar henne till mig för amning.

Så sött så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!