En tur på häst.

Publicerat: 2012-05-06 / 23:47:04 | Kategori: Mitt familjeliv
Idag hade vi bra väder och vid frukost bordet fattade jag beslutet att göra en liten utflykt, tanken var egentligen att i skulle ta en promenad genom vasastan och nerför avenyn men så ändrades det och vi tog vagnen till slottskogen.
För Filips bästa och för våra magars bästa tog vi med korv för att grilla på lekplatsen plikta vid slottskogen, det var fullt av folk. Filips första reaktion var "Mamma, var ska jag få plats?" så sött ellerhur.

Sedan var vi iväg till barnenszoo i slottskogen och helt oplanerat red Filip för första gången. Han var som gjord för detta, spännande för vår lilleman var det.




Jag älskar att som mamma känna mig stolt det är då man verkligen har uppfyllt något, fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!