En hel del roligt väntar

Publicerat: 2012-05-31 / 17:02:21 | Kategori: Personligt

Jag har räknat veckorna nu och kommit fram till att det är fem veckor kvar till semestern!!! Det trodde jag inte, känns som att det är långt kvar.
Men först ska det hinnas med en hel del. Först ut är då vätternrunt för Roger, fattar inte att han ger sig in på det denna gång utan träning, efter det är det midsommar så härligt :) och sist men så festligt min underbara dotters dop :D jag längtar. Oj, jag glömde att jag fyller år också!
Det härligaste för min egendel är att jag ska på min första spakväll innan semestern.
Ja, det blir lite som en semestern innan semestern, toppen.


Kommentarer
Annica W | 2012-06-01 / 10:31:06 |

Vad gött med spa! Det ska jag nog ge mig själv nån gång i höst.. Dopet ser jag också fram emot att få gå på, så mysigt med dop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!