Att komma överens

Publicerat: 2012-05-09 / 23:46:54 | Kategori: Mitt familjeliv

Idag var vi på besök hos min tia/ moster, det var jätte trevligt hon hade nämligen besök av en väninna som också har en två årig. Väninnan och jag kom jätte bra överens (hon målade mina naglar, hon gjorde manikyr) men däremot kom inte barnen så bra överens.

Sebastian och Filip har aldrig gillat att leka med varandra. Men Filip och Rebecca har kommit överens det är nu som Rebecca växt ifrån och inte alls tycker det är lika kul att leka med Filip, då blir Filip arg och förstår inte alls varför.
Så synd, men tyvärr är det så när barnen växer. Det enda som finns att göra är att vara där som stöd för dom små.

Det blev mycket att göra med barnen speciellt när det var en ny deltagare som dessutom hade samma favo kompis som Filip.

 


Kommentarer
felicia - fotokobran | 2012-05-11 / 21:48:41 | http://fotokobran.se

planerat sommaren än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/nagra-planer.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!