Symfonier, folkvimmel, grillad korv på nationaldagen

Publicerat: 2012-06-06 / 21:56:36 | Kategori: Mitt familjeliv

Hur har ni firat nationaldagen? Eller ni kanske inte firat det utan gjort som vi firat ännu en härlig helgdag.

Jag tycker det är så roligt att nyheterna uppmärksammat alla personer som fått svenskmedborgarskap, visst det är bra men jag vill se mer festligheter och vad man gör i varje landskap. Jag tror att alla firar den här dagen på sitt eget vis och jag är nyfiken på den.

Här i Gbg sätter vi oss i slottskogen grillar korv eller så köper man korven från någon matvagn samtidigt spelar Göteborgssymfoniorkester en massa ljuvliga symfonier, haha!
Jag kan inte tro något annat för att i slottskogen var det så mycket folk att det avgör det hela. :p

Titta in GP.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!