Smygtitt på dopklänningen

Publicerat: 2012-06-08 / 19:16:14 | Kategori: Mitt livs anda

Mitt uppe i pyssel och dop anda har jag kommit på en hel del pyssel för dekorationen som jag vill ha på dop middagen. Jag tänker jämt att jag vill ha enkelt men det slutar med att jag blir antisuastisk och vill göra allt för att pryda det fint och för att mina gäster ska känna sig välkomna. I princip så är det jag som hittar på allt stå hej, Roger är på min sida och vill gärna veta vad jag hittar på vilket är skönt och roligt men han lägger sig inte i så mycket. Än så länge har han inte sagt att det är för mycket. Vår önskan är att det blir mer en fest, ett firande för vår söta Sofia.

De gift away / colitas på spanska, beställer man vanligt vis från Bolivia, den här gången hat vi inte hunnit och tanken var att vi skulle strunta i dom men jag kunde inte. Istället har jag kommit på en egen design och jag är jätte nöjd. Här kommer lite bilder på pysslet och ni får också en smygtitt på dopklänningen som är så vacker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!