Min treårig diggar summerburst

Publicerat: 2012-06-17 / 00:21:02 | Kategori: Smått & gott min vardag

David Guetta var tydligen en super favorit för Filip, han diggar hårt till David Guettas remix. Ni skulle ha sett hur glad han var när han sa, "sån musik spelar pappa!" och började digga med händer och huvud.
Allt började med att vi såg ljusshow på tv och det visade sig vara direkt sändning av summerburst.
Filip blev helt fascinerad och sa flera gånger att han ville vara där och pekade på tv:n.
Under en sekund såg jag min lillepojk förvandlas till ung kille.
Det är läskigt att en min nästan treåriga pojke ska få mig att se framtiden så här fort!
Men det är härligt och jag njuter för fullt.

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!