Hon som var så liten!

Publicerat: 2012-06-08 / 14:21:28 | Kategori: Mitt familjeliv

Bara för att vi hade ledigt i onsdag så har jag flyttat fram min tid med en dag. Jag vet inte längre vilken dag det är och det känns knäppt att Roger jobbar, borde inte han vara hemma säger min hjärna.
Dessutom gick jag upp rekord tidigt idag, jag vet att jag har gjort det en gång tidigare i år men idag fick jag som ett bakslag. Jag gick upp 07.00 och det är inte alls meningen att jag ska kunna göra det känner jag nu.
Jag vill sova ikapp tiden men samtidigt vill jag inte förlora någon tid genom att sova!?
Anledningen till att jag gick upp tidigt var att Sofia hade BVC. Det var vaccin och mätningar som gällde. Som vanligt klarar jag inte av när min barn vaccineras, jag nästan grät idag när Sofia skrek av stickorna. Hon fick två sprutor på samma gång i var lår.
Nu väntar jag på biverkningar om det blir några, hoppas inte.
Nu väger hon 5930 g och är 59,6 cm lång.
Min söta flicka blir bara större, hon som var så liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!