Fint väder över Göteborg med en glad Filip men en ledsen Sofia.

Publicerat: 2012-06-20 / 17:30:22 | Kategori: Smått & gott min vardag

Vi fick toppen väder i Göteborg idag...både jag och Anna hämtade Filip idag han var så glad .

Tyvärr var inte Sofia lika glad, hon är sjuk och verkar bli sämre så typiskt det är alltså.
Jag vill att hon blir bättre nu, min mardröm är att hon går ner i vikt. Med tanke på att hon inte ammar helt är det stor risk, nu får denna förkylning ta och ge med sig.
Nästa vecka väntar henne en stor dag! Hennes dopdag :D!!!


Kommentarer
Annica W | 2012-06-21 / 14:14:39 | http://annica.blogg.se

Fy då :-/ inte vara sjuk på midsommar Sofia! Finns det inte en nässug så man kan hjälpa bebisar som inte kan snyta sig att bli av med tätheten? ( låter ju ganska äckligt iofs )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!