Fabulous cirkus scott!!!

Publicerat: 2012-06-10 / 14:13:01 | Kategori: Mitt familjeliv

Det är en del som undrar vad vi hittade på igår, det verkar som jag har skrämt några inte med mening. Vi hade lite roligt på cirkus igår och det var allt, ni vet småbarn som Filip tycket sånt är så spännande och roligt han har frågat om Bamse och cirkusen hela veckan och igår var det hans dag att njuta, det gjorde vi också ska ni veta.

Det var mycket folk och många bra nummer min och Filips favorit var elefanterna. Fina djur och duktiga akrobater fick vi se.

Jag hade lite svårt för att slappna av mina tankar var hos Sofia hela tiden, jag har lämnat Sofia hos mamma ett par gånger nu men det spelar ingen roll.

Efter showen fick Filip äntligen krama Bamse, han såg ut att leva i en dröm. På vägen hem sa Filip flera gånger att han ville krama Bamse igen, så söt.

Här kommer lite bilder från gårdagens besök på cirkus scott med Bamse.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!