Vi sitter på ett minfält.

Publicerat: 2012-07-31 / 23:28:38 | Kategori: Smått & gott min vardag

Jag skrattade ihjäl mig nyss av skräck. Jag blev så rädd och inte bara jag lilla Sofia lyfte dina armar och Roger höll på att skita på sig och jag, jag hoppade hundra meter upp. En jäkla ballong sprängdes precis ovanför oss, det blev en jäkla smäll. Jo det är så här att vi har lovat Filip att tag ner hans kalas ballonger tillsammans med honom, jag har försökt ta ner dom själv men han vill ha dom kvar. Nu har dom hängt i vardagsrummet i en vecka och sanningen är att dom inte är så roliga att se på dessutom så smäller dom. Några har redan smällt när vi inte varit hemma, tur e, även i trapphuset har dom smällt, vi har faktiskt haft ballonger där med. Vi fick en blandad kittlande upplevelse av nervositet, nu ger vi oss, imorgon plockas ballongerna ner och där med basta.


Kommentarer
Em hemlig beundrare | 2012-07-31 / 23:30:37 |

Bang Bang BANG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!