Usch!!!

Publicerat: 2012-07-21 / 15:34:33 | Kategori: Personligt

Alltså, hade ni någon amning om att denna blomma, prästkragen luktar bajs! Filip kom till mig och sa "titta mamma, du får den här blomman men först lukta på den." Jag ville inte alls lukta på blomman. För att någonstans i mitt bakhuvud hörjag min mors röst, "lukta inte på blommorna du kan få in något du inte tycker om i näsan..." tror ni på det eller?! Tyvärr, sitter det ännu i mitt huvud så alltid hajar jag till någon ber mig lukta på en blomma. (mamma då.) Iaf... Roger sa med detsamma att såna blommor luktar bajs och det trodde jag inte på. Så rätt som det är sniffar jag på blomman och fy... Den luktade verkligen bajs. Mamma kanske hade rätt ändå!


Kommentarer
Annica W | 2012-07-22 / 22:23:55 | http://annica.blogg.se/

Hahah!! Lurigt av Filip! Den luktar verkligen inte så bra som den ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!