Sommar på Ramsdal 2012

Publicerat: 2012-07-17 / 13:13:03 | Kategori: Bilder

Sommar sommar☀... Det blev ingen sommar med värsta solsken men emellan åt kommer solen fram, idag är det en sån dag. Nu passar jag på att bli lite brun om magen samtidigt som jag bloggar, jag har tagit en hel del kort på huset och inredningen, det finns så många detaljer som jag vill fota. Jag fick ihop fyra collage som ni kan se här nedan, bl.a. Bild på de olika fönster som jag har ett tycke för, en häftig pippa som liknar huvudet av havetskung typ, en hylla full av gammelfarfars trä gubbar (som han har gjort själv), ni ser även Filip som hjälper farmor att kasta ogräs, farmor & farfars bröllopsbild och det gulligaste av allt Sofia som gungar för första gången.😊 Ta en titt, här bor vi just nu.


Kommentarer
Annica W | 2012-07-17 / 19:05:19 | http://annica.blogg.se/

Så fint ni har det! Är det deras hus eller sommarhus? Ser somrigt ut, tur att det kommer några varma sköna dagar då och då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!