Lyxigt?! nä inte för mig.

Publicerat: 2012-07-25 / 22:32:23 | Kategori: Personligt

Har ni varit vid Hovås någonting? Alltså ni ska veta vilka hus som finns där. Vi åkte förbi några hus i 6 miljoners klassen idag efter badet och fy vad fina dom är!!! Jag vill bara ha. Bo nära havet i en enplans villa med fin och dyr inredning, minst två bilar utanför, stort ska det vara med många fönster, stor altan även stor gård, ja ni kan tänka er själva. Roger och jag drömde oss bort en stund och så kom jag på den briljanta idén. " Tänk om jag Kunde möta en gammal gubbe som ägt ett sånt hus, tagit död på honom för att sen gifta mig med dig, älskling" säger jag finurligt men med mycket sarkasm. Filip som faktiskt satt och lyssnade sa, " mamma man ska inte döda gamla gubbar." Jag blev helt paff, inte trodde jag att lillponken skulle förstå! Vi började skratta åt det hela Roger och jag, det gäller att passa sig nu. Sanningen är att jag faktiskt bara drömmer, jag kan själv inte tänka mig äga ett sånt hus, det är väl önske tänkande bara. Vad skulle jag göra med så stort hus, vem skulle städa alla kvadrat meter och hur skulle jag kunna utnyttja alla rum? Jag som knappt klarar av att hålla rent våra 77 kvadrat meter, det är precis lagom stort och jag är nöjd. Dessutom ska vi flytta snart till Eriksberg och det är lyxigt nog. Så den drömmen om den feta lyxiga enplans villan kan vara ett tag till, för verklighet lär det inte bli, lika bra. Så här långt har dom kommit med huset vi ska flytta in i. Våran lägenhet är den precis ovanför entrén till höger på bilden. Ni ser vår balkong och vardagsrum fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!