Kvällsdopp i Edsbruk

Publicerat: 2012-07-12 / 19:17:39 | Kategori: Smått & gott min vardag

Efter en lugn dag med regnskurar till och från åkte vi till Edsbruk för att tag ett Kvällsdopp. Vattnet i sjön var faktiskt härligt varmt, efter att man legat i fem minuter ungefär, jag önskar man slapp dom där kalla sekunderna precis innan kroppen vant sig vid vattnet. Jag måste säkert bort från alla Sveriges vatten för att den önskan måste gå i uppfyllelse. Filip var Iaf duktig som hoppade i vattnet med en plums. På bilderna ser ni farmor, Filip, Roger och mig med en konstig grimars, solens fel, det är kanske därför herr sol gömmer sig hela tiden. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!