Inga babyprylar i handväskan.

Publicerat: 2012-07-21 / 18:27:48 | Kategori: Personligt

Då var jag bjuden till sommarens andra grillkväll med vännerna. Första kunde jag inte gå på men denna gång gällde det 😃 Roger är hemma med barnen, första gången som han stannar hemma med båda barnen. Det är riktigt duktigt att dela på oss, trots att Sofia bara är fyra månader. Jag måste säga att hon faktiskt är en riktig självständig liten tjej som klarar sig utan mamma. ;p Men det visar väl sig efter idag hur det har gått. Jag är iaf lite granna fin, tycker jag själv måste passa på när man inte har småttingarna med sig, jag tog på mig en blommig klänning och jag bär på en mindre väska tom på bebisprylar som napp, handduk, snuttefilt eller saft och kakor. Istället har jag en fint läppstift och en flaska sourz, pineapple och en massa andra tjej grejor. Då så, då ska jag försöka slappna av och bara vara den party glada Carla som för. Caching! ;)


Kommentarer
Annica W | 2012-07-21 / 18:57:24 | http://www.annica.blogg.se

Men så härligt :-) Det låter som något jag kan göra i höst, oktober får nog inehålla en sådan kväll! Ha riktigt roligt nu då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!