God morgon lördag!

Publicerat: 2012-07-07 / 09:37:36 | Kategori: Personligt

Jag har kommit på att jag kanske är en morgon människa, jag är alltid glad på morgonen när jag vaknar och när jag går upp planerar jag ganska fort vad jag ska göra. Många gånger har jag blivit så glad när jag varit aktiv på morgonen, det känns som om jag har en massa energi i min kropp och knopp att jag fort blir rastlös och vet inte hur jag ska börja dagen. Då när jag känner så brukar jag bli irriterad på Roger som aldrig går upp ur sängen. Då pyser min energi bort och jag blir lätt antändning på typ allt. Då efteråt funderar jag på varför jag låter mina människor påverka mig så? Jag vet Juh om att jag har haft en morgon och då är det väl att fortsätta så! Idag känner jag mig utvilad och glad, snart ska jag upp och göra en härlig frukost åt oss. Roger ligger fortfarande kvar i sängen men det är lika att låta honom vara :) Det här är min dag!


Kommentarer
Annica W | 2012-07-08 / 23:48:23 |

Underbart med helgfrukostar! Jag börjar tro att kanske t.o.m jag kasnke har en morgonmänniska inom mig...Ganska skönt, luften känns lite annorlunda på morgnarna och man får energi bara av att veta att man har många timmar på sig att göra allt det där man planerar fram :)

Annica W | 2012-07-08 / 23:52:01 | http://annica.blogg.se/

Hm nu vet jag inte vad datorn håller på med, vet inte om min kommentar nådde fram till dig :/ Iaf så ville jag hålla med om att morgnar är härliga, särkilt helgerna. Man vet att man har många timmar på sig att göra allt man vill, ingen stress och dessutom är det något speciellt med luften på morgnarna :) T.o.m jag börjar finna min inre morgonmänniska..kanske alla har en sån..? Någonstans


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!