Går dagens bilder på grillkvällen

Publicerat: 2012-07-23 / 01:29:12 | Kategori:

Det var jätte trevligt igår, jag kunde slappna av och ha riktigt roligt, jag skickade tre sms till Roger under kvällen men annars hade jag mycket trevligt med Hildas vänner. Vi spelade boule, min första gång och jag tyckte det gick riktigt bra för mig, jag blev intresserad av sporten och tänker skaffa mig boule klot, faktiskt. Fint med god mat och dryck så plus poäng till Hilda som fixade grillen hos sig, Så jag tackar Hilda för igår. Hoppas vi kan träffas snart igen, jag tänkte dra ihop ett gäng hos mig lite längre fram. Här får ni se lite bilder från gräddhyllan i Göteborg där vi hade grillkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!