Första löpning

Publicerat: 2012-07-11 / 11:27:06 | Kategori: Smått & gott min vardag

Nu har jag sprungit ca 3 km och det tog 30 minuter! Jag är långt ifrån i form men det här resultatet är jag nöjd med. Det var härligt att känna kroppen arbeta, få tänka ifred en liten stund och den gröna skogen är ju sagolik vacker. Det är faktiskt det bästa med den svenska sommaren, skogen. Ett rådjur såg jag på avstånd och den såg mig :) bättre kunde det inte blivit. Dom är fina dom djuren. Nu är darrig om hela kroppen det är knappt så jag orkar göra något mer idag. Men fan vad jag är stolt över mig skälv alltså, det var min första löpning i skogen någonsin. Med tanke på min paranoia så är jag glad över att jag var så lugn genom hela löpningen. Nu börjar min träning på riktigt och det blir fler löpningar i skogen här omkring Ramsdal.


Kommentarer
Annica W | 2012-07-12 / 23:14:06 | http://annica.blogg.se/

Bra!!! Guldstjärna till dig Carla! Jag hoppas att jag också ska kunna uppmana krafter nog att börja träna någon gång under hösten. Man vet ju att man mår så bra av det. Har Roger semester nu?

Svar: Tack! Det måste du göra om du kan förtårs, du måste tycka det är roligt.Nu har jag träningsverk men det är värt det, jag ska ge mig på en löpning runda imorgon med.

Just det, nu har Roger semester så vi är på landet.

Kram
Carla

Camilla | 2012-07-19 / 15:38:30 | http://amandaliljencrantz.blogg.se

Länkbyte? :)
När jag ändå håller på, så kan jag säga. Jag stöttar alla människor, jag vill att alla ska må bäst!! Så om man är ledsen över något, eller bara vill prata.. om något, så finns jag alltid där för JUST DIG.
Om de är lite privat, och inte vill skriva på kommentar rutan och att jag svarar på själva bloggen där alla ser, så kan man gärna skriva via min mail:
[email protected]
Du kan gärna vara anonym om du känner för de, eller så.. de du säger till mig stannar mellan oss, för ibland kan de faktiskt vara skönt att snacka med någon som man inte känner. Skulle jag tycka i alla fall =)
(Min blogg handlar om att hjälpa folk, självförtroende oså! Jag bloggar bara ibland om min vardag =)för jag anser att de är nog inte så roligt att veta vad man gör... tycker jag!)
HA DE BÄST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!