Flowers, strawberry cake and cake monsters!!!

Publicerat: 2012-07-05 / 11:38:49 | Kategori: Personligt
Rubriken här ovan passar bra till min födelsedag som vi firade förra veckan.
Jag fick fina presenter! , , vilket jag inte alls trodde, jag måste säga att det mest finaste av allt var blom buketten jag fick av min älskling.
Hos mor min fanns det en jätte fin tårta med jordgubbar på och en massa grädde runt om, den var så full av jordgubbar och vaniljkräm med grädde och lite mer jordgubbar den var så good och så vacker, all grädde låg som vollanger på.
Jag åt två jätte portioner och alla andra åt lika mycket men ändå tog inte tårtan slut, den var jätte stor! i vanliga fall brukar tårtorna ta slut hemma hos mamma för att vi är så många tårtmonster i min familj.
Nu var inte Balder med på tårtkalaset han är en riktig stor tårtmonster och Olle ska vi inte tala om, han får alltid vänta tills alla tagit för att tar han först så kan du glömma att du får något. Men däremot är jag den mest snälla tårtmonstret, jag kan dela med mig och det ska jag lova er att det är en bra egenskap.
 
Vet ni att en gång så skrev jag i mitt CV att en av mina egenskaper var att äta kakor och tårtor ;) tyvärr fick jag inte jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!