Ångrar att jag inte var där...

Publicerat: 2012-07-05 / 00:21:52 | Kategori: Smått & gott min vardag
Jag ligger i sängen och har öppet fönster, jag hör klart och tydligt Madonna konsert från Ullevi. fan vad jag är dum som inte är där, just nu i det nu som jag ligger i min säng och ska till att blunda hör jag hennes superdänga, en av mina favoriter Like a prajer. Gospelkör och all publik som sjunger med rs tydligt och jag bara känner eufori i kroppen. Jag skulle ha varit där men jag lät mig luras av all skitsnack som varit om denna maDonna. Om jag har tur så blir det nästa gång. 
 
Kram och sovgott Madonna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!