Sveriges minsta studentlya 8,8 kvm!!!

Publicerat: 2012-01-24 / 10:17:01 | Kategori: Jag tycker...
Jag såg det här på GP tv och jag blev så full av skratt. Så underbart att se att företag gör allt möjligt för att få ut vinst, jag vet inte riktigt om det här är något att leva i, om det är ens värt det när det är så litet. Ändå är jag nyfiken på idén och hade velat testa om jag vore student igen.

Titta på klippet, vad tycker du om Sveriges minsta student lya?
http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Varlden/Sverige&playfile=18870_Kompakt_liv_for_studenter_136471.pls&autostart=1




Bilder från gp.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!