Min första gravpenningsdag så underbart :D

Publicerat: 2012-01-16 / 13:23:13 | Kategori: Smått & gott min vardag

Vilken härlig sovmorgon jag fick idag men inte så fullt härlig, egentligen.
Jag blev väckt fem gånger på två timmar, det var meningen att Roger skulle klä på Filip idag men han hade försovit sig, detta var 7.30 och jag hjälpte till med det såklart.
Dom åkte hemifrån 8.00 och jag gick la mig för att sova men då efter en kvart, precis då jag skulle somna in får jag att sms från Roger, jaha! Det hade gått bra.
Filip var glad över att se sin lärare och allt var bra.
Jag var tvungen att svara " så bra" för att jag är den som inte kan låta bli att svara på sms.
Nu äntligen tänkte jag, nu ska jag sova.
Men nej, smulan var tvungen att skälla på någon främling i trapphuset, Roger var tvungen att sms:à igen, jag svarade inte den här gången. Sen sov jag i kanske 30 minuter då ringer min jävla hemtelefon. Jag svarar så klart, min moster på andra sidan luren och vi pratar i kanske 30 minuter till. Klockan var då nästan 10.00.

Sen fick jag min sömn, äntligen.

Nu sitter jag och ska äta frukost.
Ha en bra dag för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!