Klädhängare

Publicerat: 2012-01-26 / 21:56:54 | Kategori: Personligt

Jag har länge funderat på att köpa en klädhängare som jag kan hänga mina finare klänningar på eller bara för att lättare se vad jag har för kläder.
Många gånger har jag inte hittat just det klädesplagg, för att det alltid legat fint vikt istället i någon låda, så typiskt.
Nu har jag letat på nätet och hittat några som jag tycker mycket om men som är lite dyra, jag kan alltid spara.

 

Kika på dem det kan vara något för dig!

Gardsromantik.se kostar 1.695 kr.

 

 

LIVE HOME home is where the heart is...

Kostar 1.299 kr.

 

 

I Butik drängstugan finns denna fina klädställning än så länge finns det inget pris på den för att den ej finns i butik men kommer in i mitten av februari.

 

 

Solhem Inredning; Klädställning för barn kostar 1.350 kr.

 

 

Sist men inte minst den finaste på Ikea är klädställningen Portis som kostar 349 kr. Denna skulle jag kunna köpa den är enkel och billig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!