Har ni hört om hushållslagen där det står om tandkräms anvädning?

Publicerat: 2012-01-19 / 23:15:43 | Kategori: Smått & gott min vardag
Jag har en lite knäpp pojkvän ibland, han har så lätt för att hitta på regler över hur det ska vara att leva "hans liv" alltså vårt gemensama liv, det verkar som om han kan glömma att jag inte heter Roger utan att jag heter Carla har och ser på saker och ting på annat sätt.

Nyss skällde han ut mig med mycket sarkasm i rösten, om hur jag hade låtit tandkrämen stå öppen så att tuben fick in en massa luft. Luften bildade ett tryck som gjorde att det exploderade ut en stor klick tandkräm på hans line. Katastrofalt. Världen går under för Roger. Haha, Nää skoja bara. Älskar dig precis som du är.

Iaf jag fattade inget ! Sen förstod jag när han pekade på tandkräms klicken på linet och sa att det var JAG som hade gjort det.

Då kommer det med ett stort leende, jag älskar det leendet, så fin du är när du ler babe.

"Vi har faktiskt strikta regler i hushållslagen om hur man använder tandkräm." Han pekar på mig bestämt och bara stor ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!