Alldeles strax börjar mina vänt / värk dagar

Publicerat: 2012-01-12 / 12:57:04 | Kategori: Smått & gott min vardag
Så e de, tiden går fort och man glömmer bort sig själv i visa stunder. Jag har så svårt för att slappna av nu när jag har jobbat ganska så hårt under hela det gångna året 2011. Vi har välkomnat in 2012 med magsjuka och stora förväntan på vår nya bebis. Filip är nu medveten om att han ska få ett syskon, än så länge säger han att han öskar en lillasyster, ibland en lillebror eller så är det "mammas bebis". Till en början var han mycket hårdhänt och han kunde till och med bli arg på mig av inga anledningar men det verkar som om han kommit över den tröskeln. Nu är han väldigt kelgoo och klappar magen lugnt och fint. Jag har min sista helg på jobbet sen börjar en lååång väntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!