I morgon den 29 februari...

Publicerat: 2012-02-28 / 20:19:01 | Kategori: Mitt mamma liv
I morgon är det den 29 februari och jag har stor press från min käraste att inte föda bebisen då. Hmm tyvärr kan jag inte göra så mycket om det blir så, sorry babe, blir du pappa för andra gången då så blir du.
Förresten hade jag tyckt det var roligt om det blev så!
Men än så länge kan jag säga att jag mår bra, det är tungt nedåt till men inget som gör att jag måste skrika "Det kommer nu!" nä lugn lugn, andas djupt med avslappnade läppar, pusta ut.
Imorgon kommer en bild på magen så vida jag inte måste åka in inatt :p

Kommentarer
Elin | 2012-02-28 / 20:45:29 | http://ejjson.blogg.se/

Jag håller med dig, det skulle ju vara roligt om den ville komma ut imorgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!