48 timmarsregeln

Publicerat: 2012-02-24 / 14:24:39 | Kategori: Smått & gott min vardag

Idag har vi Filip hemma troligtvis någon förkylning, igår hostade han mycket och hade även feber så idag gäller 48 timmarsregeln.
Samtidigt är han mycket piggare och ville faktiskt gå till dagis men icke sa pappa det är så det är.
Vi har tur med vädret iaf, våren är här verkar det som men jag vågar inte hoppas för mycket än.

För alla er som undrar så mår jag fint fint med lite ont om höfterna, går och funderar på när det är dags men får inget svar förrän vi väl är där, spännande! Håll tummarna för mig vet jag.

Ha en härlig dag nu, ching ching.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!