Vilken känsla att få se SPICE GIRL igen!!!

Publicerat: 2012-08-13 / 00:29:22 | Kategori: Personligt

Oh My god! In på OS avslutnings stadium åker fem London typiska taxi bilar och gissa vilka som går av!!!
Jo SPICE GIRLS!!!!!
hahaha jag fick värsta roliga pirriga magkänslan helt plötsligt dundrar jag in min roll som Posh. Jag går i tre:an och ska göra en SPICE GIRL show för alla på frita tillsammans med bästisarna. Det är jätte viktigt att vi är uppklädda precis som våra idoler för att annars blir det inte bra. Detta är hur seriöst som helst men vi har så kul, roligare än så här kunde jag inte ha på frita.
Som vanligt "är" jag Posh SPICE och Gud vad jag mimar övertydligt till Wannabe, den stora hitten.
Tänk att dessa tjejer fortfarande kan få mig att känna mig barnsligt glad utan några bekymmer av pinsamheter. Jag vill hoppa upp framför tv:n och göra min super version av SPICE GIRL. Hahaha cool!
Den här OS avslutningen är hur bra som helst juh!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!