Ute på Kulturkalaset

Publicerat: 2012-08-16 / 00:08:02 | Kategori: Mitt livs anda

Då var vi iväg på kulturkalaset så som många andra göteborgare, för att gatorna är så fulla av folk så det inte är sant! Men det är väl ingen överraskning? Det är juh folkfest.

Därför är vi på Göta platsen för att se på Den svenska björnstammen.
Jag har lite ont fötterna och ryggen för att jag gått med barnvagnen så mycket idag, illa illa, men inatt ska jag njuta av bra musik och jag ska dansa så mycket jag kan :p, ungarna dom får ligga i vagnarna och bara mysa för att nu ska mamma och pappa gunga i takt till Den svenska björnstammen.

Hell yeah!!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1783830/images/2012/pic_502c04aa9606ee3d5d000971.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!